De nieuwe realiteit van een leven met COVID-19

27 Apr 2020

Zoals alle bedrijven passen ook wij bij Corbeo ons aan de nieuwe realiteit van een leven met COVID-19 aan. De oude manier van werken wordt langzaam vervangen door een nieuw normaal.

Met oog voor ons personeel stelden we gezondheid op de eerste plaats. We namen intern de nodige veiligheidsmaatregelen, maar bleven operationeel en hielpen onze klanten zo goed als we konden in deze buitengewone tijden. We bleven onze rol spelen in de bevoorrading van onze klanten, waarvan een belangrijke groep deel uitmaakt van de cruciale sectoren en essentiële diensten in o.a. de voedingssector. Sinds de heropening van de DHZ winkels en tuincentra merken we een significante heropleving van de activiteiten. Wij staan bijgevolg volledig klaar om onze klanten te ondersteunen. Ons volledige assortiment is beschikbaar, en we voorzien ook specifieke producten om in te spelen op de nieuwe realiteit. Zo kan u bij ons elastiek voor mondmaskers verkrijgen alsook afstandsmatten om mensen aan te sporen de 1,5m afstand te bewaren.

We volgen de maatregelen op de voet en passen onze werking aan. Onze vertegenwoordigers blijven beschikbaar om hun klanten te ondersteunen, maar we beperken de bezoeken nog tot de strikt noodzakelijke. Als klant wordt u gecontacteerd om in overleg te bespreken op welke frequentie bezoeken mogelijk zijn. In de mate van het mogelijke vragen wij om bestellingen per email door te geven. Intussen blijft ook onze commerciële binnendienst natuurlijk ter beschikking voor al uw vragen.

Tot slot misschien wel de belangrijkste boodschap in deze bizarre tijden. Hou de moed erin en samen komen we er doorheen.
Zorg goed voor uzelf en voor elkaar!

Posted by: corbeo